Re: MP3 i laptop P133

Autor: Marek N. <marek.n.delete_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 12:44:48 MET DST

> A gdzie mozna obecnie w sieci znalesc tak stara wersje? Przeszukalem
> wiele stron i wlasciwie wszystko zaczyna sie od wersji 2.8xx.

Witaj!
Swego czasu mialem ten sam problem - laptop 133 i problem
z MP3. Najlepszym rozwiazaniem jest starsza wersja winampa,
wylaczas bajery, mozesz nawet wylaczyc stereo i chodzi
plynnie. Dlugo szukalem strszego winampa i znalazlem wersje 1.7,
wszystko chodzilo super. Mam ja u siebie, daj zanc, wysle Ci
(zajmuje 292KB).

Pozdrawiam
Marek N.