Re: MP3 i laptop P133

Autor: Michal Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 10:33:37 MET DST

> Witam grupowiczow,
> mam pytanie dotyczace mozliwosci odtwarzania MP3 na komuterze o
> nastepujacej konfiguracji - Compaq Armada Pentium 133, 48 MB Ram, 1 GB
> HDD, Windows 98 SE. Niestety przy odtwarzaniu pliku muzycznego cos sie
> zacina to znaczy przerywa odtwarzanie. Co ciekawe nie dzieje sie to z
> kazdym plikiem. Komputer nie wspiera MMX moze to jest przyczyna. Ale jak
> pamietam kiedys na starym komputerze MP3 dzialalo bez wiekszych
> problemow. moze to wina WinAmp a moze DirectX 9.0? Pomocy jak rozwiazac
> problem i czy da sie go rozwiazac?
> [...]

Powinno chodzic ok. U mnie na starym pentiumie 120 mp3 chodzily jak zloto.
Moze masz zainstalowanego Winampa 5, a on troche mocy potrzebuje, bo jest
"kolorowy" ;) Jest jakis grajek napisany przez czlowieka, który odszedl z
winampa. Graficznie jest bardzo spartanski, przypomina notatnik, ale
powinien byc zooptymalizowany. Niestety nie pamietam nazwy :(

Pozdrawiam