Re: jaka dobra 19"

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 09:55:46 MET DST

> jak w temacie, chce kupic dobry monit 19, budżet w rejonie 1500 zł. do
> zastosowań mieszanych - także do pracy 3dstudio/acad. co poleciacie?
> asortyment raczej z komputronika - poznań

Jak prywatnie a nie na FK to i masz miejsce to chyba poszukac uzywanego 21"
do takich zastosowan, kolega kupil Della 1100 czy jakos tak wyszukal na
allegro pojechalismy zobaczylismy gwarancje na 6 miechow dostalismy i
kupilismy kosztowal 1050 pln o ile pamietam, ma moliwosc podpiecia 2 kompow
swieci znakomicie jak to Trinitron Full Flat a praca na nim Super
Aukcja do takiego nie moja w ramach namiaru na model:
Sam mam 19 Philipsa Brillance 109MP staruszek choc swiec ladnie ale tamten
zawsze mnie powala jak jestem u kumpla

--
Pozdrawiam
BUNIEK