CA 5200CT - jaka karta muzyczna?

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 02:32:34 MET DST

Mam drobny problem - reanimowałem znajomej notebooka California Access
5200CT (czyli naprawdę - Clevo 5200). Niestety na stronie CA nie ma
żadnych sterowników ani informacji na temat tego sprzętu. Na stronie
Clevo jest parę ogólnych sterowników (PCMCIA, OEMowe stery do kart
dźwiękowych ESS), ale ma informacji, jaka karta muzyczna jest w tym
notebooku. Windows 98SE też nie potrafi rozpoznać tej karty. Próby
wymuszenia sterownika np. do ESS 1688 kończą się połowicznym sukcesem -
karta zaczyna działać, ale pojawia się konflikt ze sterownikiem HD.

1. Czy ktoś ma specyfikację lub podręcznik do tego notebooka i mógłby
powiedzieć, jaka karta muzyczna jest w środku?

2. A może jest jakiś patent na instalację tej karty muzycznej (np. coś
trzeba instalować najpierw, coś później)?

3. W notebooku nie działa też stacja dyskietek - wygląda na pad
sprzętowy, ale może też jest na tę stację jakiś patent, którego nie znam?

Tylko nie piszcie, że CA to syf, bo to akurat wiem - grzebię w tym
notebooku z sympatii do znajomej, nie do CA :)

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki