Re: Wybor HDD

Autor: Domin <domin77_at_go2.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:11:47 MET DST

Użytkownik "Lord" <lord_pander@wp.pl> napisał w wiadomoœci
news:cana51$j43$1@opal.futuro.pl...

> maxtor kosztuje 510 jakos z 3 letnia gwarancja

W Lodzi znalazlem za 525 najtaniej.

> ps.pamietaj ze hitachi ma w sorodku bebechy ibm'a (zle doswiadczenia mam
> jeszcze z seria dtla z wegier i jakos tak zostalo :( )

Wlasnie dzis zostalem u znajomych w sklepie sprowadzony na ziemie.. Hitachi
jest obslugiwany przez serwis IBM i kazdy dysk oddany do serwisu jest
zamieniany na inny poserwisowy a nie na nowy jak w przypadku Seagate np..
dostaniesz stary dysk i gwarancja nie zostanie przedluzona. Gosc mowi ze jak
Baracuda padnie po 2 latach to dostaje sie nowa i z takim dyskiem np po
sumarycznym 4letnim uzytkowaniu nadal mamy
gwarancje. No i nadal nie wiem co kupic ;(

btw. Mialem DTLA 30-ke i u brata chodzi jeszcze do dzis bezproblemowo 4ty
rok. Zmaczy trafilem dobra sztuke.

Dzieki za odzew. Pozdrawiam. Jakby cos ciekawego Ci wpadlo do glowy chetnie
poslucham.