problem z dyskiem :-(

Autor: Hipcio <romeo19x_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 21:00:30 MET DST

Witam
Mam pewien problem z dyskiem , starym segatem u5 lub u10 20 gb .
Podłączonego ma go jako slave do jednej taśmy razem z caviarem 80 gb
(master) . System Winxp zainstalowany na dysku 80 gb . Problem jest w tym ze
gdy tylko na chwile odepnę dysk segate od taśmy ( nawet nie podłączając
innego ) to po ponownym uruchomieniu system widzi dysk ale nie ma partycji .
Każe mi założyć nowa i sformatować. Nie wiem dlaczego . Juz mi sie tak
trzeci raz zrobiło . Za pierwszymi dwoma odzyskałem część danych za pomocą
EasyRecovera . Gdy teraz program skanuje dysk wynajduje pliki ale o nazwach
FILE.MP3 , FILE.DOC bez prawdziwych nazw . Dlaczego nie widzi nazw , może
dysk juz naprawdę padł . Ludzie pomocy , jakieś sugestie co do przyczyny i
sposobu rozwiązania problemu . Miale tam trochę cennych danych .

Pozdrwiam
Piotrek