Re: Glosny komputer (obudowa Chiefec)

Autor: Marcin 'Koroner' Baj <wizzard-cut-me-_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:10:58 MET DST

Użytkownik Marco napisał:

> nie polecam, bo faktycznie jest cichy, ale ma wystawiony IMHO zbyt wysoki
> próg temperatury w kontroli temperatury - chodzi o to że procesor będzie
> miał ciągle jakieś 60-65 stopni. Jak dla mnie to zbyt dużo, bo taka
> temperatura mocno podgrzewa powietrze w obudowie i pewnie zasilacz też
> bedzie bardziej wył.

A ja polecam, ale pod warunkiem, że nie planujesz za bardzo kręcić
sprzeta. Wentyl jest cichy, ale - jakby to powiedzieć "słabo zbija"
temperaturę z radiatora. Skutek jest taki, że radiator jest cały czas
gorący i faktycznie może podwyższać temperaturę przy zamkniętej
obudowie. Mój ATH XP 2000+ (nie podkręcony) oscyluje w granicach 55 st.,
ale mam małą i zawaloną "szytem" obudowę.