Re: Problem z Neostardą

Autor: Krzysztof Gościmiński <express_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 19:43:15 MET DST

Zainstalowałem Mozille i póki co system jest w miarę stabilny, narazie...
nie wiem tylko czy uda mi się wyświetlić wszystkie strony tak jak w IE.
Jeśli uzywacie Mozilli to napiszcie czy jest dobra.
Podejrzewam że mogłem przypadkowo coś "zaciągnąć" ze strony z mp3-mi gdzie
klika się różne okna, czy jest to możliwe? Jeśli tak to jak się bronić przed
tym?
W internecie siedze juz z 5 lat ale takich problemów nie miałem wcześniej,
zaczęły sie z Neostradą.
Pozdro