UPS APC i nowe akumulatory

Autor: _pre [PL] <pre_pl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 19:05:02 MET DST

Witam

Mam starego UPSa APC Smart 1400 (SU1400INET)
Dostałem go bez akumulatorów, kupiłem nowe ( 2 x EuroPower EP 17-12, to
są 12V 17Ah) i teraz nie bardzo wiem jak je podłączyć.

Z Upsa wychodzi jeden przewód z szarą złaczką, do tego się podpina inny
(również z szarą złączką).
Końcówką drugiego są dwa przewody które powinienem podłączyć do
akumulatora (na śruby)
Probelm w tym, że są dwa akumulatory ;)
Rozumiem, że powinno się je podłączyć szeregowo ?
Do tego, przey UPSie była jakby "przedłużka". Dla mnie wygląda to na
bezpiecznik....
Jest to koloru niebieskiego i ma dwa zaciski do podłączenia kabli.

Wykonałem rysunek poglądowy, jak według mnie powinna wyglądać taka
instalacja :

Jakby któs z doświadczeniem w UPSach mógłby to potwierdzić, byłym wdzięczny

Dzięki z góry