Re: xp 2400+

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 16:01:56 MET DST

Artur 'aR2r' Perfecki wrote:

> Chodzi o kodowanie pliterek. Przyjęło się stosować ISO-8859-2, w Twoich
> postach jest ISO-8859-1.

Nie mam uprawnien do instalowania czegokolwiek ani konfigurowania w systemie.
Uzywam Netscape-a 4.75 bo nowszego nie ma i admin nie ma zamiaru zainstalowac
(na pentium 200 i tak to raczej bez sensu). Jedyne dostepne kodowania jakie
mam to unicode, zach-europejskie, dwa japonskie, koreanskie i uproszczone
chinskie. Jak widzicie wybralem optymalnie mam nadzieje.