restart (długie)

Autor: Robert <robertkz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 17:14:36 MET DST

Witam! System to WinXPProf.Sp1, grafika Asus9600XT,plyta AsusP4c800
Delux.,P42,8HT, 1G DDR, SB5.1, 3dyski WD80 dwa w raid0, 3 napędy CD w tym
dwie nagrywarki, karta sieciowa, dc10+, chiftec 420, trzy wentylatory.
Moje pytanie to czy ten zsilacz nie jest za słaby. Czasami zaraz po
wczytaniu systemu następuje restart. Nie mogę ustawić we wł. systemu-opcje
wydajności-użycie pamięci na bufor systemu, bo po ponownym uruchomieniu
wyskakują mi komunikaty że nie może wczytać różnych plików np . z katalogu
system32 i system już się nie udaje uruchomić, pozostaje ponowna instalacja.
Jezeli Użycie pamięci ustawię na programy we właściwościach, to taka
przypadłość nie występuje chociaż restarty od czasu do czasu występują. Czy
sprawca tego wszystkiego jest zasilacz czy objawy wskazują także na coś
innego?
Napięcia w/g AsusProbe to:
11,88-12,1; 5,006-5,134; 3,35-3,408; 1,54-1,6