Re: [BIOS] Asus P2B-F a Asus P2B

Autor: Tomek Zduńczyk <tomekzdu_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 15:52:14 MET DST

> Da się ale musisz to robić "na żywca" musisz odpalić system na sprawnej
> płycie wyciągnąć z podstawki kość biosu i włożyć z "marwej płyty" .
> zflaszować i poprzekładać z powrotem kości na swoje miejsce. Radził bym
> przed odpaleniem kompa wyciągnąć kość i podłożyć sznurek między scalaka a
> podkładkę żeby nie gmerać metalowymi przedmiotami przy włączonym kompie,
> pamiętaj aby właściwie włożyć kość bo ją upalisz.

myslalem, ze zrobie to troche inaczej
tzn. z płyty P2B wyjmę scalaka i wsadzę go do mojego kompa (z płytą P2B-F)
przy wyłączonym zasilaniu
uruchomię komputer (dyskietka startowa z awdflash'em) i dopiero wtedy
sflaszuję bios na wersję przeznaczoną dla P2B-F
z tego co wiem, plyty te nie roznia sie zbytnio, wiec powinno sie udac
(scalaki sa na pewno takie same)
tak czy inaczej dzieki za rade.
zobaczymy co z tego wyniknie.....

> Pozdrawiam Q.