A7N8X + AMD2,5B+ Arctic Cooling

Autor: Frycu <frycufr_at_TNIJo2.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 15:11:50 MET DST

Witam serdecznie

1000 postow juz pewnie o tym bylo ale ...

Sluchajcie sprawa ma sie tak - kupilem Bartka 2,5 boxa bo byla
promocyjka 30zl byl drozszy niz OEM a 32 miesiace gwarancji to jednak
troche wiecej niz 12 :)

Do Box'a AMD dodaje Speeze HawkStream

Mam plytke Asusa A7N8X dual z Qfanem, obudowa Alu LanLi
wentylatory wylaczone //jeden jest wyciagajacy nad CPU, 2 nawiewa
powietrze na sanki z HDD :)//, zasilacz Modecom FSP350-60PN
//troche bledny zakup//

Nie wiem jak wyglada prawidlowosc odczytu temp na CPU ale wyglada to
tak Asusprob:
- 38-41 C Qfan ustawia wiatrak na 2800
- 52 C Qfan ustawia wiatrak na 3800 //obciazenie programem do obliczen
MES, porownalem do innych programow do grzania proca to samo 51-51C//

No a teraz do sedna sprawy.

Szukam czegos cichszego na proca :)
Jestem przygotowany na wlaczenie 2 dodatkowych wentylatorow
Bo pewnie to co jest teraz bedzie za malo przy wolniejszych obr
na CPU

- mam kupione 2 x Arctic Cooling - Fan PRO Termal Control

mysle o:
- GlacialTech Igloo 2470 Light
- GlacialTech Igloo Silent Breeze 462 III
- ARCTIC COOLING Copper Silent 2 TC rev.2.0/Copper Silent 2 M

Jesli ktos ma podobne czesci - prosze i info temperaturowe.
Proca nie krece bo to zabawa dla malych dzieci - mi jest potrzebny
bardziej 2 taki sam //2xCPU//

Tomasz