Re: Czy istnieje program do odzyskiwania danych z CD

Autor: Paweł <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 13:35:35 MET DST

ari wrote:
> Czy istnieje program do odzyskiwania danych z CD?

Chyba nazywał się RollCD.

Wydarzyła mi sie dziwna
> sytuacja, otoz na zamiast wlozyc do wypalenia czysta plytke CDR wlozylem
> taka ktora byla juz dawno nagrana.(...)
(...)nie
> widze tych poprzednich danych

Spróbuj wejść do:
Mój komputer - cd - właściwości
Jeśli mas win98 to powinna być widoczna zakładka Volumes. Tam będziesz
musiał zaznaczyć sesję, którą chcesz przeglądać. Jak jest na XP to nie
mam zielonego pojęcia, bo mi nie pokazywała się taka zakładka i za nic
nie mogłem przejść do innych sesji.

pawelek-79@o2.pl