Re: Glosny komputer (obudowa Chiefec)

Autor: leo <got_at_no.email>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 12:57:16 MET DST

Pavel wrote:
> Witam,
>
> Kupilem obudowe Chiefteca z serii Dragon.
> Mam procesor Barton 2800+ z oryginalnym
> wiatrakiem. Poza wentylatorem od zasilacza,
> procesora i chipa od AGP na plycie, nie mam
> innych wentylatorow. Do tego dysk twardy WDC.
>
> Komputer wydaje sie byc glosniejszy niz
> moj poprzedni -- celeron 300 z wiatraczkiem,
> obudowa Green, zasilacz z wiatraczkiem, dysk
> WDC.
>
> Jak wyciszyc komputer ?
> Zainwestowac w inny wiatrak (jaki) ?
> Wylozyc komputer mata ?
> Czy chlodzenie wodne jest efektywne i nie ma
> [...]

jak kupowalem bartona 2500+ box to oryginalny wiatrak mial 4000rpm -
prawdziwy odkurzacz. kupilem Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2
1400rpm i jest cisza http://sirius.pl/product.php?action=info&id=8278&sid=1

ale jak krecisz mocno vcore to nie polecam, po podniesieniu do 1,95v
procek w stresie prime95 mial 70c