Re: *SPECJALISCI OD DVDR, SPICIE?

Autor: Leszek <to.nie_at_adres.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 10:08:59 MET DST

> Moze nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz zadnego pojecia, ok?
> Plyty DL obsluguje bez problemu flashowany Lite-On 812S (na Sony DRU-700A,
> albo na Lite-Ona 832) i flashowany Nec 2500A. Byly robione takie proby i
> wszystko dzialalo bez zarzutu.

??? 8-)
A skad wiesz, ze bez problemu? Kto robil takie testy? Widziales gdzies w
sklepie plyty DL??? Bo ja nie i jak na razie to mozliwosc nagrywania na
nagrywarkach DL to jedynie marketingowy bajer. PS: Poki co to wiele plyt SL
ma problemy z jakoscia, a co dopiero myslec o DL. Mysle, ze minie pare lat
zanim upowszechnia sie plyty DL i beda miec przyzwoita jakosc. Tak ze wedlug
mnie swiadome doplacanie do nagrywarki za DL jest bez sensu, no chyba, ze
nagrywarka jest dobra i "przy okazji" oferuje DL. Zwlaszcza, ze za te dwa
lata jak juz beda dostepne plyty to nagrywarki DVD "x32" beda kosztowaly z
200! ;-)

Pozdr,
Leszek