Re: nagrywarka Philips pcrw804

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 01:57:35 MET DST

vissim <vissim@poczta.onet.pl> wrote:
> To normalne ?

nie... moj hp z flaczkami philipsa, za to firmware od traxdata, spokojnie
ciagnie srednio 24x.

> I przy okazji. Czy ma ktos jakis mowszy bios do nagrywarki ?

jakis czas temu najnowszy firmware do tych napedow (2.5) miala traxdata.
teraz zdaje sie jest on dostepny jako oficjalny dla PCRW-804/CDD-4801.

w kwestii problemow - kiedys nie byl mozliwy update z wlaczonym dma.
trzeba bylo wylaczyc dma, zmienic firmware, po czym mozna bylo znow
przestawic tryb transferu.

u mnie zmiana dala duza poprawe dzialania - mialem stare oprogramowanie,
ktore traktowalo nieznane plyty jako max 4x. nagrywal niby 8x, ale przez 20
minut - juz myslalem, ze ktos mnie oszukal ;)

edit: widze masz to samo - pewnie na wybranych nosnikach nagrywarka osiagnie
8x - ale i tak lepiej zmienic firmware na nowszy...

http://www.cdr.cz/rekordery/philips/PCRW804K.html
http://home.tiscali.be/stefsom/philipscdrw.htm

pozdrawiam,
shadow