Re: zasilacz

Autor: Andy70 <a.zawada_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 23:45:10 MET DST

Andrzej
> 1) Wymieniłeś na-name na no-name?
> 2) Powiedz mistrzu jaki masz sprzęt, a powiem Ci czy ten zasilacz wyrabia
> swoimi 200 Watami.
> 3) Sprawdź napięcia
> 4) Zresetuj BIOS zworką na płycie.

marcus075
no cóz zasilacz to Deer DA-A400ATX 350W
moj sprzet jest skromny:)
plyta msi6380 athlon 1800 XP, nagrywarka , jeden dysk i stacja dyskietek...
mam zasilacz 250W ale ze zmienilem procka na szybszy moj stary zasilacz
obliczeniowo okazal sie za slaby...
choc pracuje na nim to wiem ze sie grzeje dlatego kupilem szybszy...
dzieki za podpowiedzi , sproboje z tym biosem i porównam napiecia na starym
i nowym zasilaczu
narazie dzieki i pozdrawiam
andrzej