Podkrecenie Celerona

Autor: Pawel <pawel.wp_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 22:21:14 MET DST

Witam,mam kilka pytan na grupe:
1.Mam 2 GHz Celerona na Asrock'u M266,teoretycznie moge go podkrecic do 3
GHz,jednak z tego co wiem to wiekszosc intel'ow ma zablokowany mnoznik
fabrycznie i z overclockingu nici? I w Biosie to widac.
Moze jest jakis sposob na przyspieszenie,bo sama plyta spoko nadaje sie do
tego?
2.W jaki sposob moge uzyskac zmniejszenie temp.plyty glownej,w sandrze
wykazuje mi za wysoka.Zasilacz jest na przeciwko procesora bo mam obudowe
midi-ATX.Moze zmiana obudowy na wieksza,tak aby zasilacz byl na gorze
pomoze?
3.Mam dwa banki na pamieci DDR i sa one zajete dwoma 256 na szynie
266.Dlaczego w sandrze wykazuje mi ze mam 4? BIOS mam najnowszy i
sterowniki do plyty VIA takze.
Bede wdzieczny za konstruktywne odpowiedzi.
p.