Re: Aktualizacja BIOSu problem

Autor: Tomek <kucza_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 18:54:47 MET DST

Witam!!
Rozumiem i wiem, ze plyte mam nie najlepsza. Napisalem o tym problemie na
kilku grupach, bo bardzo mi na tym zalezy i mialem nadzieje, ze w ten sposob
przeczyta to wiecej osob. A jesli chodzi o grupe, to czy moglbys mi podac
jakies, na ktorych moglbym zadac to pytanie, bo szuklame troche, ale nic
odpowiedniego nie moglem znalezc.
A jesli chodzi o wypowiedz SHELDONa, to czy moglbys mi to troche przyblizyc
w jaki sposob to zrobic i jaki dokladnie BIOS sciagnac, moze byc na priva,
bede wdzieczny.
Pozdrawiam
TOMEK
www.doladuj-telefon.prv.pl