Re: Karta tv jak podłaczyć

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 18:43:08 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <viet2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:04c1.00000894.40cdc0b5@newsgate.onet.pl...
> witam
> Mam karte tv pxelview play tv mpeg 2 już zamontowałem ją w kompie.Jakie
> końcówki jaki kabel jakie przejściówki sa mi potrzebne zeby podlączyć
kablówke
> do karty tv?? generalnie prosiłbym o tłumaczenie krok po kroku co mam
zrobić.

1. berzesz pudełko od karty.
2. zaglądasz do środka.
3. wyjmujesz instrukcje.
4. czytasz.
5. ruszas sam głową.

bez przesady 85% populacji zrobiłoby to bez zaglądania w instrukcje.
Jakbys polookał na koniec kabla od kablówki i dostepne wyjscia na karcie to
bys nie pytał.
jak nie wiesz jak zrobic rozgalezienie kabla kablowki do tv i do kompa
wezwij montera od kablowki, on zrobi to porzadnie, bo narzedzia.