Re: Dwa pytania...

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 17:45:08 MET DST

> Poczytaj o N.S. na pl.regionalne.trojmiasto :-)

:(((( poczytałam...

Dobiłeś mnie całkowicie... właśnie czeka mnie reklamacja wentylatora na
procesorze, nie wiem co się dzieje- od pewnego czasu po włączeniu komputera
ma jakiś inny dźwięk, taki ciężki i nierówny...

Już do nich dzwoniłam, mówili, że dziwna sprawa, bo na procesorach Intela
coolery się nie psują...
Kazali mi dostarczyć cały komputer + wszystko, co do niego było dołączone...
Mam nadzieję, ze mi łba nie urwą za to, że już nie mam pudła od komputera...

Pozdrawiam. A.