Re: tani UPS

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 16:22:38 MET DST

> Jaki jest tani UPS, który nie ma wentylatora w sobie (40dB to za wiele jak
> na moje uszy :D ), lub w którym wentylator nie kręci się non-stop.
> Najlepiej też by UPS miał obsługę w linuxie.
>
> Czy EVER ECO ma wentylator ??

Problem jest innego typu:))) nie ma taniego UPS'a z wentylatorem (chyba ze
uzywany:)

Zwykle UPS'y moga halasowac jedynie gdy jest jakis problem z zasilaniem
(brak zasilania lub nieprawidlowe)
Tylko przy UPS'ach on-line jest wymog zeby byl tam wentylator bo chodzi w
nim caly czas przetwornica ...

czyli nie musisz sie bac, ze kupujac taniego UPS'a trafisz na jakiegos z
wentylatorem ... a co do wyboru to bardziej proponuje zakupic cos z serii
Ever Net 700 ... jezeli juz ma byc ta firma (inne modele tej firmy to lipa)