sdi - modem nie odpowiada

Autor: ww <SPAM-wwisniewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 15:19:20 MET DST

Witam
Telefon podłączony do modemu (his-a) działa, na modemie
lampka od synchronizacji świeci się. Po zainstalowaniu z dyskietki ( setup
itd.)
modem instaluje się bez problemów. W panelu sterowania/system nie ma żadnych
elementów odznaczonych wykrzyknikiem czy znakiem zapytania, wszystko
jest sygnalizowane jako działające prawidłowo. W panel sterowania/modemy gdy
dam testowanie modemu pojawia się komunikat MODEM NIE ODPOWIADA.
Przy próbie połączenia się przez dial-up pojawia się błąd nr 629. Usuwałem
wszystkie
modemy i instalowałem kilkakrotnie (porty com też), bez zmian.
Przy próbie połączenia (i testowania modemu) 2 lampki, obok lampki
synchronizacji, na chwilę zaświecą się i gasną i pojawia się komunikat, że
nie można
ustanowić połączenia. Modem instalowałem również z panelu sterowania - dodaj
modem.
Pod freesco sytuacja wygląda podobnie. Po wydaniu komendy
minicom następuje próba połączenia się z modemem (lampki zaświecą się,
komendy ATZ itd.)
i pojawia się komunikat carrier lost i rozłączenie.
Port com raczej jest sprawny bo instalowałem modem zewnętrzny i działa bez
problemu.
TPSA twierdzi, że u nich wszystko jest OK, ale jeszcze sprawdzają.
Modem i kabel sprawdzałem u znajomego - sprawne.
Proszę o rady co do dalszego postępowania.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
W.W.