Jak podłączyć prawidłowo SB Live 5.1 do zestawu 5.1?

Autor: Palec <acpoland1_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 14:23:57 MET DST

Mam w miarę (1 rok) nowego SB Live 5.1 i dotychczas miałem do tego taki
tani zestawik 4.1 (satelity i woofer), wszystko grało OK. Teraz zapodałem
zestawik 5.1 i na teście w Surround Mixer" nie słyszę Centera" - może ktoś
mnie oświecić lub przekierować w jakieś miejsce (może jakieś forum), zeby
było tam wytłumaczone jak podłączyć te kabelki, bo już mi ręce opadają?

Zaznaczam, ze na wyjściu z zestawu mam centralny na kablu typu TV-cinch,
reszta 4 satelitó na cinchach, natomiast wejście to gniazda typu jack" 1.
woofer. 2. RR/RL, 3. L/R - tego ostatniego nie jestem za bardzo pewien, bo
pisze z pamięci, ale jeszcze looknę...)

Dzięki z góry!

--
Palec