Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 13:09:02 MET DST

> Czyli są dwa dyski - jeden wewnątrz a drugi w kieszeni?
> To może na ten wewnętrzny nagrać sterowniki do kieszeni i po F6 przy
> starcie wskazać ich położenie? (nie wiem, tak sobie gdybam...)
> S.M.

Nie da się. XP chce z dyskietki i koniec. Te same problemy
są z dyskami na RAID-zie i SATA. Może jest jakiś trik z
przerobieniem płyty instalacyjnej. W końcu próbuje przy
starcie zainstalować mnóstwo dosyć egzotycznych sterowników
(oprócz tych potrzebnych). Ja się poddałem i pożyczyłem
stacje dyskietek.