Mapowanie portu drukarki

Autor: Jacek Żmichowski <jacek_zmichowski_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 11:45:01 MET DST

Witam

Nie robiłem już tego dawno i po prostu zapomniałem :-(

Jest sieć lokalna, dwa kompy widzą się poprzez switcha. Do jednego jest
podłączona na stałe drukarka HP1200. Na drugim jest udostępniona i jest OK.
Mam program DOSowy, który ma możliwość druku tylko na LPT1
Pytanie : Jak zamapować tą udostępnionądrukarkę na LPT1 ?

Kiedyś pamiętam, że przy instalacji drukarki sieciowej było pytanie Czy
używasz programów Dosowych, czy jakoś tak podobnie. A teraz nic takiego nie
było.
Na obu kompach jest Win XP Pro.

pozdrawiam,
Jacek