Re: Slaby komp, DVD, soft

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 00:06:03 MET DST

Janusz - Vahanara <vahanara@olimp.gapp.pl> wrote:
> ATI Rage 3D DVD+
> Odpaliłem ten drugi komputer i sprawdziłem :-)
> Karta oryginalna, przywieziona ze Stanów - nie współpracuje mi z TV.

hmm, samo ATi mialo tyle do powiedzenia o II+DVD:

"Industry-leading DVD/MPEG-2 video support including software DVD
acceleration through motion compensation and hardware DVD support
through ATI Multimedia Channel (AMC)."

AMC to zlacze do podpiecia sprzetowego dekodera.

Dalej nie ma iDCT, wiec procesor i tak sie musi pocic...

pozdrawiam,
shadow