Re: skype-mikrofon-suwak sam zmienia swoje położenie

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 21:14:57 MET DST

Halo, in news:9p1zc.71967$vP.70980@news.chello.at, pawelcio hat
geschrieben:

> Uzywam programu Skype do komunikacji....zauważyłem, we
> właściwiściach karty (sb audigy), że podczas rozmowy suwak
> mikrofonu sam zmienia swoje położenie-ścisza się lub podgłaśnia.
> Jak nad tym zapanować??

W Skype wybierasz:
Plik /Opcje / Wejście/Wyjście /
i odznaczasz "Enable automating sound-device settings adjustment".

Ale nie polecam robienia czegoś takiego. System automatycznej regulacji
działa zaskakująco sprawnie i nie ma sensu tego wyłączać.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,