Problem z nagrywarką i cdromem

Autor: robert <brodgoo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 20:09:37 MET DST

Witam

Ostatnio niestety mam chyba pecha na awarię wyżej wyminionych napędów
ponieważ najpierw padła mi nagrywarka a później cdrom. Objawy w obu
przypadkach są takie same -czyli nie wysówa się tacka napędu i windows nie
widzi płyty znajdującej się w napędzie .Nie mam pojęcia czym to jest
spowodowane i w związku z tym mam pytanie czy ktoś miał podobne objawy i
czym to było spowodowane? Raczej nie są to inne przyczyny gdyż nastąpiło to
w krótkim okresie czasu tzn. około 2 tygodni. Może jest to spowodowane zbyt
dużym napięciem dawanym z zasilacza? Po wciśnięciu przycisku do wysuwania
nie słychać nawet czy płyta się kręci więc może silniczek od obrotu? Jeśli
ktoś ma jakieś pomysły to będę wdzięczny za odpowiedz lub chociaż podpowiedz
:)) Aha oczywiście napędy były też sprawdzane w innym kompie.

Pozdrawiam
Robert