Re: geforce 4 ti4600 + tv

Autor: FoRK <fork_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 16:55:08 MET DST

Użytkownik GeRaLt napisał:

> sterowniki? NTG?
Wlasnie zainstalowalem najnowsze detonatory: dzial na kompie z GF4 MX
440, ale na drugim z GF 4 Ti 4600 juz nie ;(
Ustawialem "klon" we wlasciwosciach karty graficznej, ale komp tak jakby
nie wykrywa telewizora. Za to komp z gf mx automatycznie wszystko bez
problemu wykrywa i dziala wszystko. Co robic?

Pozdrawiam

FoRK