Re: Jaki LCD 15 cali ???

Autor: QwiateQ <qwiateq_at_op.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 12:28:48 MET DST

Użytkownik "Piotr Sala" <wksz2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:caetph$sbc$1@news.onet.pl...
> Witam ! Chciałbym kupic monitor LCD 15 cali, ale wiem że niektóre monitory
> niskich cenach maja długie czasy reakcji matrycy - obraz sie rozmywa przy
> graniu czy oglądaniu filmów. Jaki monitor byście polecili, o w miarę
> przystępnej cenie i pozbawiony w.w. defektu ? (Philips ???)
>
> Pozdrawiam !!!

Posiadam od pewnego czasu monitor LCD LG Flatron L1510S, czas reakcji (o ile
sie nie myle) to 25s chciaz mozna zdebiec
http://www.comtec.ca/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=903
na stronie LG juz nie pamietam, natomiast te
http://www.monitor.pl/bxa/?action=show_opis&id=593&id_kategorii=34
sie pokrywaja z inf. LG i z prawda i cena jest tez aktualna jak dotad =>
1584 zl
sprawuje sie extra szukalem juz na tym forum porady jaki uzywany jak
sprawdzic itd, odpowiedz -> lepiej kupic LCD
teraz kupilbym taki sam, a co do czasu reakcji to zauwazylem wylacznie przy
operacjach typu przewinac pasek w total cmd za to przy pracy z tekstem nie
zazuwazylem nie jest to przeszkadzajace a filmy nie powoduja zadnej
dolegliwosci na tym monitorze
polecam Ci jak najbardziej
Pozdrawiam