Re: IRDA na usb do kompa ?

Autor: Big Jack <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 11:30:06 MET DST

W wiadomości: news:cah5o9$n73$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik: *Yogiii* napisał(a):

> popierwsze nie rozumiem dlaczego telefon mam trzymac w powietrzu ?
> a po drugie na plyte podlaczyc nie moge bo nie ma takiej opcji na
> plycie
> a jak ma rozumiec stwierdzenie "proponuje raczec cos na kablu" ?

LED-y mają raczej kierunkową chrakterystykę promieniowania i chcąc, żeby
urządzenia wzajemnie się "widziały" powinny być ustawione w miarę
możliwości na wprost siebie. Stąd właśnie stwierdzenie, że trzeba będzie
trzymać w powietrzu i lepsze byłyby na kablu, bo ten daje możliwości
wzajemnego ustawienia IrDA i telefonu. Oczywiście problemu nie będzie,
jeśli ten zestaw, o którym wspominasz ma w komplecie ów kabel lub go
dokupisz jeśli nie ma. W przeciwnym razie bedziesz trzymał telefon w
powietrzu albo dorobisz mu jakąś półeczkę. Możesz obejrzeć inne takie
zestawy
http://www.allegro.pl/search.php?string=USB&category=4423&country=1
Big Jack

--