ntoskrnl.exe logo Windows ntbtlog.txt

Autor: Hallucinogen <hallucinogen2_at_POCZTApoczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 00:56:24 MET DST

 Hello!~
Podczas ładowania systemu Windows XP/2000 obojętnie czy jest to nowa
instalacja czy stara czasami system przestaje sie ładować ; zatrzymuje sie
przed pojawieniem sie logo ,tzn widać na ekranie takie zaciemnione logo
Windows.Wyczyściłem plik %Windir%\ntbtlog.txt i uruchomiłem w trybie
rejestrowania (akurat udało mi sie trafić na moment zawieszenia) i nie
pojawił sie w pliku ntbtlog.txt pierwszy plik który ładuje Windows czyli
ntoskrnl.exe. Czego to może być wina raczej stawiam na sprzęt bo nowa kopia
systemu daje ten sam efekt. Sprzęt mam taki Abit kt7a raid,Athlon 1,4GHz, GF
440MX ,512MB ram kingston (testowane pamięci). Baracuda IV 60GB podłączony
do kontrolera hpt. Aktualny Bios pl gl. Tak pozatym to nie mogę na nic
innego narzekać.Czego to moze byc wina ?

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo napisane duzymi literami