Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 22:19:12 MET DST

> wypal sobie u kumpla na CD, odrobina pracy samodzielnej, a nie tylko co
mam
> zrobic, co mam zrobic.

kolejny geniusz
mam sterowniki na cd, tylko ze windows krzyczy o fdd,
nie mozna instalowac z cdromu (przynajmniej nie widze takiej opcji)
teraz mi doradz, czekam

skad na tej grupie taka niechec do pomocy?
czy moje pytanie jest jakies glupie lub zadawane co 2 dni?
wg mnie to skomplikowany problem i myslalem ze znajdzie sie jakis informatyk
ktory mi pomoze
do tej pory tylko adasiek podjal sie tego (choc na poczatku byly
nieporozumienia)
a reszta traktuje mnie jak ograniczonego umyslowo a moje pytanie jakby bylo
idiotyczne
i zupelnie nie na miejscu

skoro jestescie takimi "specjalistami" i chcecie udowodnic swoje racje
to najpierw w taki glupi sposob to skomentujcie, a potem dajcie konkretna
odpowiedz
udowodnicie wtedy mi lub podobym do mnie, jacy jestescie profesjonalni
bo tak nie odbiegacie swoimi umiejetnosciami ludziom, ktorzy zadaja takie
pytania

z powazaniem Daniel H.