Re: zasilacz Tracer 500W

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 19:14:30 MET DST

> Czy ktoś miał już jakieś problemy z tym zasilaczem?
> Zostałem zmuszony dzisaj do kupna tego czegoś i boję się, czy to wytrzyma
> (przeciążyłem Chieftec'a 440W).
> Na razie nie mam pieniędzy na leszy, więc może ktoś mi doradzi, czy
zostawić
> go, czy zbierać kasę na lesiejszego.

a kto cie zmusil do kupna tego ? ten zasilacz nigdy nie bedzie mial wiekszej
mocy od dowolnego firmowego 350W sredniej klasy ...

a tak swoja droga to niby w jaki sposob przeciazyles tego chieftec'a (420W?)
? jezeli nie zrobiles po "chamsku" zwarcia to raczej jest to trudne zadanie
lub poprostu miales uszkodzony od poczatku ...

napisz jaka konfiguracja podlaczyles do chieftec'a ...