Re: Wentylator na procku...

Autor: Mirek <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 18:36:05 MET DST

> Ma nawiewać powietrze!
>
> Chociaż potestuj i zobaczymy co jest lepsze :D

Tak właśnie teraz mam a miałem (na 99%) fabrycznie założony wywiew.
Zainteresowałem się coolerem gdy nie mogłem ukończyć żadnej kompresji do
divx'a. Komp się wieszał prawdopodobnie z powodu zbyt wysokiej temperatury -
ok. 75 st. (Athlon 1.4 thunderbird). W tej chwili przy kompresji mam 62 st.
Ile jeszcze obniżyłoby temp. użycie pasty? Pasta była, ale po demontażu się
zmyła :)
Mirek.