Re: Wymiana GF2 MX 400 64 MB na... na co?

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 13:33:03 MET DST

> Tanią karte już masz chcesz mieć jeszcze jedną? Kup tą GF 5200 byle 128
bit
> i nie SE.
> Na podobnym sprzęcie Celek 1.7 256 ram przesiadłem się nie dawno z mx2 na
Gf
> 3 Ti - różnica
> ogromna, Gf 5200 to mniej więcej to samo co moje 3 TI więc i ty różnice
> zobaczysz, jak jesteś zwolennikem ati to kup odpowiednik.

troszkę nie rozumiem 3ti wydajnościowo to samo co 5200?

a jak wygląda ze sprzętową obsługą efektów w obu (emulacje mgły czy inne -
nie znam się)
nowsza karta ma chyba trochę więcej możliwości
w grafikach jeszcze liczy się też ich częstotliwość, ilość pamięci,
są 32bit, 64 i te nowsze chyba 128bit

a cenowo jak to wypada

--
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje