Re: Problem z MP3

Autor: marcus075 <znephf075_at_cbpmgn.gc.cy>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 15:07:42 MET DST

Na obywatelu Victor oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Jeszcze chcialem sie upewnic czy dobrze rozumiem:
>
> "1.1.2 Tematyka grupy pl.comp.pecet
>
> Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
> dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
> jakimkolwiek systemem operacyjnym. [...] "
>

> Nigdzie nie wspominalem o tym, w jakim systemie operacyjnym sie poruszam.

Ale problem, IMO, ewidentnie leży po stronie system...

> Sam wspominales o zasilaczu i ten problem probujemy rozwiazac,

Słyszałeś pojęcie ironii?

> jak
> najbardziej rzecz dzieje sie na komputerze klasy PC, nic nowego nie
> instalowalem a dzwiek jakby nie patrzec bierze sie z karty dzwiekowej (cos
> jakby hardware).

Hmmm... No nie mów!;)

> I nawet jesli problem sprzetowy gdzies laczyc sie bedzie ze
> sprawa software'u

Tak, na przykład za słaby zasilacz, palący kompa będzie miał cholerne
połączenie z softem...

> (bo to juz tak niestety jest na komputerach klasy PC) to
> czy to jest az taka ujma dla grupy ?

Nie... poprostu robie się z grupy SPRZĘTOWEJ software'woy śmietnik...

> Czy tez po prostu nie jestem tu mile widziany ... ?

Ależ nie! Tylko zapytaj jeszcze na grupie dotyczącej swojego systemu.
A na Toje pytanie odpowiadam [to z pierwszego postu]: zainstaluj
nowe/inne/starsze kodeki dźwięku i powinno być OK. Ew. znajdź inną kopię
tegoż pliku. Jeżeli nie pomogło to sprawdź z inną kartą dźwiękową [ooo!
Aspekt sprzętowy;)]. EOT.

--
| marcus075;GG:3585538;marcus075[at]poczta.tp.pl; WinXP Pro+SP1a |
| Abit NF7-S;AMD AthlonXP Mobile 2500+@3200+;2x256 DDR400 Twinmos|