Re: Dwa windowsy - jak usunąć ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 14:09:31 MET DST

ANIA wrote:

> Mam taka sytuacje : Jestem dziewczyna hehe i instalowałam windowsa
> okazał osię , że stary windows pozostał mi na C i błędnie nowego
> dałam na D !
>
> Sformatowałam dysk D , zainstalowałam na nowo windowsa na C i nadal
> przy starcie komp się mnie "pyta" ktorego windowsa wybrac !!
>
> Jak usunąc tego z D ?

Mój komputer -> Właściwości -> Zaawansowane -> Uruchamianie i
odzyskiwanie -> Ustawienia - tutaj ustawiasz opcje dotyczące bootowania.

Jak naciśniesz Edytuj to możesz usunąć system do wyboru podczas
logowania.

Odpowiadam Ci, bo jak sama stwierdziłaś, jestes dziewczyną, a od
dziewczyn najwyraxniej nie należy wiele wymagać.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647