Re: Grafika & DVD - 3 pytania

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 11:50:46 MET DST

> Radeon 9200 HiS Excalibur 64 MB DVI + tv-out (128-bit)- w komputroniku
> około 300zł:)

Ktos tam nizej pisal o jakims oszustwie kart tej firmy, wiec troche nabralem
dystansu. Jestes pewien swojej porady?

> Markowy Radeon- super jakość obrazu:)

Zerknalem na strone ktora podal Sander, i wyglada na to ze wszystkie Radeony
nie sa zgodne z DX 8.1 - ma to jakis wiekszy wplyw na wydajnosc?

Moja plyta nie obsluguje AGP 8x ( obsluguje AGP 4x ) - czy wydajnosc karty
znaczaco spadnie w takim wypadku?

Aktualnie mam GeForce'a 2 MX - czy odczuje znaczaca roznice jak zmienie na
Radeona 9200 lub GeForce FX 5200?

Czy sa jakies roznice miedzy kartami GeForce'a 2 MX a GeForce 2 MX 400 ?

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl