Nagrywarka - zmiana panelu i gwarancja

Autor: gorczek <kgorczewski_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 06:55:46 MET DST

Witam!

Mam problem otoz kupilem 1 rok temu nagrywarke LiteOn LTR 52246S
i ponieważ mam czarny komputer zmienilem przedni panel na czarny od DVD
LiteOn. Teraz nagrywarka szwankuje ( długo czyta - nawet do 2 min. kazda
plyte , nie wiedzi wiekszosci plyt ) i oddalem ja do serwisu, oni do
hutrowni
AB Wroclaw i tam powiedzieli ze nie naprawia bo panel nie orginalny.
Ja znalazlem tylko informacje ze gwarancje mozna stracic po zewraniu plomby,
wyslalem maila to producenta ale oni powiedzieli ze umywaja rece i to sprawa
dystrybutora ( wczesniej wspomniane AB Wroclaw ).

Czy moga to zrobic, przeciez nigdzie nie jest napisane ze zmiana panelu
powoduje
utrate gwarancji.
Ma moze ktos na sprzedanie panel do tego modelu ?