Re: niedopasowanie okna w explorerze

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_vqrn.arg.cy>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 23:35:20 MET DST

Proces marcus075 <znephf075@cbpmgn.gc.cy> zwrócił błąd:

> Dla przedpiszców: apel o kulturę pisania, że ntg... Podajcie taki oto
> adres: ntg.prv.pl, ok? To ułatwi życie osobie linczowanej;)
> Niniejszym: ntg.prv.pl

Miałem się nie odzywać, ale nie mogłem się powstrzymać (a może mogłem ale
nie chciałem?) ;)

Pisz proszę w którymś z formatów:
www.ntg.prv.pl
http://www.ntg.prv.pl
http://ntg.prv.pl

Inaczej nie jest wyświetlany link w moim Dialogu (w Twoim pewnie też nie) i
za każdym razem muszę przepisywać ten adres do przeglądarki zamiast po
prostu kliknąć. Wcale mi to nie ułatwia życia, o nie! A lubię odwiedzać tą
stronkę... Osoby linczowane też powinny polubić, po co im utrudniać?

Dziękuję,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: ROT13 -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze