Re: Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:41:56 MET DST

> 1) Mam LG, od ponad roku i jestem zadowolony, polecam LG [ale mnie za to
> zlinczują;P]
Hurrrraaaaaa, linczujemy !
Pierwszy :P
LG tez jest ok ale nie te najnowsze (u nas na uczelni bylo 12
nagrywarek LG x52, 4 z nich padly w czasie niecalych 3 m-cy, dwa maja
problemy z czytaniem plyt, ale pozostale 6 jest OK). Model x32 chodzi
u mojej kolezanki 2 lata i czyta i nagrywa bez problemow.

> 2) Niezawodność * szybkość * jakość = Plextor. Dla przykładu: Plextor
> PX-W5224TA, w wersji BOX w komputronik.pl kosztuje ~330 zł.
Plextory tez padaja. Jezeli chodzi o szybkosc*jakosc*przystepna cena
to LiteOn jest bezkonkurencyjne. Jezeli chodzi o cene tego plextora,
to za 400 zl mozna kupic nagrywarke DVD Nec, wiec kupno Plextora jest
zwyczajnie nieoplacalne.