Dziwna sprawa... (dlugie - dlatego dziwne :) )

Autor: Johnny <polkiu_at_WYTNIJTO.poczta.fm>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:25:59 MET DST

Witam,

bedzie to lekkie NTG ale w sumie nie wiedzialem gdzie i na jaka grupe sie
udac po porade wiec padlo na ta

otoz mam nastepujacy dziwny problemik, na win 98 se (geforce 2 mx) mialem
zainstalowane stery 45.23 pozniej w lapy dostaly mi sie stery te 50.cos [56
bodajze] nie wiem bo je juz wywalilem, ale sprawa jest taka, upgrade'owalem
do tych nowszych sterow i wszystko bylo dobrze dopoki nie zauwazylem ze w
'dodaj/usun programy' mialem dwie pozycje: NVIDIA Windows 95/98/ME Display
Drivers [to po 45.23] i NVIDIA Display cos tam [nie pamietam bo tez juz
odinstalowane] Chcialem usunac zduplikowane wpisy no i wywalilem [czyt.
odinstalowalem oba] po restarcie oczywiscie wskazalem stery tej nowszej
wersji no i co sie okazalo:

1) [co najdziwniejsze] nie mam pod prawym klawiszem w systemie opcji 'utworz
nowy' [katalog, plik tekstowy etc.] -

2) system sie nie chce zamykac, trzeba recznie wylaczac przy planszy 'teraz
juz mozna bezpoiecznie...' (BTW czy w przypadku znanego juz bledu Win98SE z
zamykaniem systemu czy dioda dysku sie rowniez wtedy swieci? tzn. wtedy gdy
trzeba wylaczac recznie system?)

3) god knows co jeszcze sie posypalo...

gdy pojawil sie ten 1) problem w zyciu nie pomyslabym ze to wina tych sterow
ale z obseerwacji wynika ze to musi byc wlasnie wina tego, [nieopatrznie po
zainstalowaniu sterow w ver 50... zrobilem obraz systemu w ghoscie i
wywalilem poprzedni (czego teraz zaluje) obrazek] za kazdym razem po
rozpakowaniiu systemu z obrazu mam pod prawym klawiszem utworz nowy jednak
po odinstalowaniu dwoch display driverow ta pozycje w menu znika.

Dziwne, nie?

Moze komus z was sie cos takiego zdazylo?

Co poczac w tej sytuacji? Juz wrocilem do sterow v.45 i system zdaje sie
normalnie dzialac [tzn. zadnych spowolnien, zwisow etc] z wyjatkiem wlasnie
punktow 1) i 2) Najciekawszy jest punkt pierwszy troche glupio sie najpierw
poczulem gdy to zobaczylem, "jak tu zalozyc nowy folder??" oczywiscie sa
inne mozliwosci [DOS, Total Commandery etc] ale to troche wkurza...

No to tyle.

jeszcze raz sorki ze lekko NTG ale dotyczy peceta i [po trochu] sprzetu