Re: Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:14:25 MET DST

> Widzę,że obeznany w temacie jesteś. Właśnie takowy Liteon nie chce mi
> nagrywać na płyty 800 mb w nero 6.x . Jak to zrobić? Może się orientujesz?
> pzdr,
> <WojtaS>
> p.s. płytkę widzi jako 700 mb, a nie 800. Mam włączony overburning.

Ja uzywam nero express 5.5 ale mozesz sprobowac uaktualnic nero do
najnowszej wersji (wiem ze poczatkowe wersje nero ver. 6.x byly mocno
skopane i pojawialy sie problemy z nagrywaniem). Update firmware tez
nie zaszkodzi. Nie majac twojego komputera przed oczyma to trudno mi
powiedziec. Ale na pierwszy ogien musi pujsc aktualizacja nero, jezeli
nie pomoze to aktualizacja firmware (mozliwe ze liteon z ta wersja
firmware nieco sie gryzie z tym nero). Jezeli to nie pomoze to pisz na
grupe a zobaczymy co sie da zrobic.