Re: zaryzykowac? athlon1700+ na wiatraku od duron 800

Autor: teofils_master <teofils_masterNOSPAM_at_wp.plNospam>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 21:37:44 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cad1ap$m2v$1@inews.gazeta.pl...

> Niezalecane. Kup nowy, dobry wentylator. Na tym będzie baaardzo gorąco,
> ale pewnie sie nie spali...

no tak, ale dzisiaj piatek wieczor, a najwczesniej sklep odwiedze pewnie w
poniedzialek...
no i troche mnie kusi czy to w ogole u mnie ruszy bo nie wiem jak z biosem,
byl aktualizowany, ale nie wiem czy ta wersja rozpoznaje athlona 1700+ :)
moze mimo wszystko sprobuje
pozdro i dzieki za odpowiedz

teofils_master