Re: Pytania do grupy

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 18:14:17 MET DST

Użytkownik "Jacek Tariat" <jacek_tariat@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:422f.00000171.40c9b48e@newsgate.onet.pl...
> 4. Co to jest UART 16550? Jak sprawdzic czy port wyposazony jest w uklad
> UART 16550(podobno jest szybszy od 16450). Jesli nie jest to co nalezy
> wymienic?

 Zdaje się że od dłuższego czasu wszystkie płyty są wyposażone w najnowszą
wersję UART-a jaka istnieje (ale na 100% nie jestem tego pewien)

> 5. Jak stworzyc kopie zapasowa zawartosci CMOS'u(program do wykonywania
> koopii ustawien BIOS'u)?

Awdflash ma /switcha umożliwiającego zgranie zawartości CMOS-a do pliku.
Flashery Ami też może to mają. A czasami bywa że awd rozpozna kostkę Ami
(lub odwrotnie) i można popróbować tak.