jaki procesor do starej plyty

Autor: Bartosz Skowronek <xogksnkj_at_SPWMOFF.lkyvpw.kjap.lh>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 17:13:45 MET DST

ECS K7VTA3 v3.1 (VIA KT333) - jest taka plyta
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=185
mam ja w komputerze z athlonem palomino 1700+
pomyslalem ze moze przyszla pora zeby wymienic procesori tanim kosztem
zwiekszyc wydajnosc komputera. pytanie brzmi jaki z obecnie dostepnych
athlonow moge do niej wlozyc?
ostatni bios (3.0d) dodawal obsluge athlonow xp 2400+ i 2600+
problem w tym ze w tzw miedzy czasie duzo sie pozmienialo (0,13u, Barton,
Thoron, Thoroughbred itp) a ja przestalem sledzic sytuacje na boisku.
wszystko wskazuje na to ze _nowe_ procesory moga miec problem z ta plyta.
co kupic zeby nie bylo niespodzianki? jakiegos starego palomino czy moge
thoroughbreda? moze ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii?
no i czy wymiana procesora wogole ma sens? wzrost wydajnosci w grach pewnie
duzy, problem w tym ze ja nie gram. co z normalna praca?

--
*Bartosz*
Ciezka praca nie zastapi talentu - R. Chandler