EtherBoot

Autor: Adrian S. <adriansocho___at_tlen.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 17:02:26 MET DST

Tak się zastanawiam nad przetestowaniem LTSP.org i zrobię to w wolnej
chwili czasu, a tymczasem naszło mnie pytanie natury czysto
technicznej (stąd post na tą grupę). Czy jeżeli mam komputer który ma
w BIOSie opcje bootowania tylko z flopa i dysku, to jak włożę ROM z
odpowiednim programem w sieciówkę to wtedy komputer sam się domyśli,
że to właśnie z sieci ma bootować ? A co jeśli w kartę jest włożony
bootrom a ja jednak chcę odpalić system z czegoś innego, np dysku
twardego, a on chce z netu to muszę wyjąć sieciówkę albo kość romu ?

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>